loading...
اس ام اس های روز دنیا
کاظم بازدید : 8 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

چقد دلواپسی سخته

چقد دلشوره بی رحمه

دارم دق میکنم بی تو

دلت اینو نمیفهمه

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سحر دیدم درخت ارغوانی

کشیده سر به نام خسته جانی

به گوش ارغوان آهسته گفتم

بهارت خوش که فکر دیگرانی

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

برای یک ثانیه عاشقم باش

من باتری ساعتم را در می آورم

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نقشیک درخت خشک را در زندگی بازی می کنم

نمیدانم که باید چشم انتظار بهار باشم یا هیزم شکن پیر

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آسمان را قسمت کردند

تکه ای برای برکه

تکه ای برای رود

تکه ای برای دریا

دلم را قسمت کردند

تکه ای برای تو

تکه ای برای تو

تکه ای برای تو

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

کسی چون تو مرا غریب و تنها نگذاشت

اینگونه در التهاب فردا نگذاشت

سوگند نمیخورم ولی باور کن

کسی چون تو به خلوت دلم پا نگذاشت

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

به دنبال گناهی هستم که

مجازاتش تبعید به قلب دوستان قدیمی باشد

فقط حرف از آزادی نزن که دوست دارم تا ابد زندونی قلب تو باشم

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

قلب من اندازه مشت منه

مشتمو برای تو باز میکنم

چشم من اندازه پنجره هاست

تو رو بی پرده تماشا می کنم

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

گفتمش آغاز درد عشق چیست ؟

گفت آغازش سراسر بندگیست

گفتمش پایان آن را بگو ؟

گفت پایانش همه شرمندگیست

گفتمش درمان دردم را بگو ؟

گفت درمانی ندارد ٬ بی وفاست

گفتمش یک اندکی تسکین آن ؟

گفت تسکینش همه سوز و فناست

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

عشق رازی است مقدس ، برای کسانی که عاشقند

عشق برای همیشه بی کلام میماند

اما برای کسانی که عشق نمی ورزند

عشق شوخی بی رحمانه ای بیش نیست

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

من گریزانم از این شکل حیات

و از این غربت تلخ که به اجبار به پایم بستند

می گریزم از عشق و تو ای نازترین خاطره ها همه جا در پی تو می گردم

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

زندگی پژمردن یک برگ نیست

بوسه ای در کوچه های مرگ نیست

زندگی یعنی ترحم داشتن

با شقایق ها تفاهم داشتن

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

در این سرای بی کسی، کسی به در نمی زند

به دشت پر ملال ما، پرنده پر نمی زند

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هر کسی بوسه ستاند ز لب یار کسی

بی گمان دست در آغوش نگارش ببرند

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم قهرمان جام حذفی میشود؟؟؟؟؟؟
    کدام تیم قهرمان جام حذفی میشود؟؟؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 118
  • بازدید سال : 213
  • بازدید کلی : 2,560