loading...
اس ام اس های روز دنیا
کاظم بازدید : 25 پنجشنبه 05 دی 1392 نظرات (1)

سخت است بغض داشته باشی و بغضت را  هیچ آهنگی نشکند جز صدای کسی که دیگر نیست !

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

این روزها ،
” بغض ” دارم ،
” گریه ” دارم ،
تا دلت بخواهد ،
” آه  ” دارم . . .
ولی بازیگر خوبی شده ام
” می خندم !

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

من مانده ام با یاد تو
و بغضی که لگد می زند
بر حنجــــــــــــره ای پا به ماه

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

گاهی دلت میخواد همه بغضهات از توی نگاهت خونده بشن . . .
میدونی که جسارت گفتن کلمه ها رو نداری . . .
اما یه نگاه گنگ تحویل میگیری یا جمله ای مثل : چیزی شده ؟!
اونجاست که بغضت رو با لیوان سکوت سر میکشی و با لبخندی سرد میگی : نه ، هیچی

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

برایت گردنبندی از گریه خریدم٬یادت باشد فراموش نکنی گریه هایم گردن توست . . . !

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

معلم گفت فعل را صرف کن !
گفتم : رفتم رفتی رفت و سکوتی کلاس را فرا گرفت . . .
بغض گلویم را فشرد ، بغضم را شکستم و گفتم : دلم را شکست و رفت ، غرورم را له کرد و رفت ، عشقم را بی رحمانه رها کرد و رفت . . .
او برای همیشه رفت ، رفت ، رفت . . .

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اشک های گستاخ ! گونه های من جای لیز خوردن نیستند ، آرامش صورتم را برهم نزنید !

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

انگار قرار نیست با تو بی حساب شوم . . .
سالهاست که رفته ای اما . . .
هنوز هم اشکهایم دارند حساب “ دیدنت ” را با چشم هایم صاف می کنند

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شاید قبلا اشکها بخاطر نبود محبت بود
اما حالا !
چون عادت به بی مهری کرده ایم
محبت که میبینیم
اشک میریزیم

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هی بغض و ای گریه ی پنهان دلم ، آن هنگام که می فشاری گلویم را ، کو ؟ کجاست که ببیند انعکاس نامش به میان چشمانم پیداست ؟

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بی تو هر کاری گریستن است ؛ حتی خندیـدن . . .

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

با من لج نکن بغض نفهم . . .
اینکه خودت را درگوشه ی گلویم قائم کنی چیزی راعوض نمیکند . . .
بالاخره یا اشک میشوی درچشمانم یا عقده دردلم هردورازیاد دارم . . .

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

طلبکارت که نیستم
دوستم نداری ؟
خب . . . نداشته باش !

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اگه کسی گریه میکنه به خاطر این نیست که ضعیفه ،
به خاطر اینه که واسه یه مدت طولانی قوی بوده . . .

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اینروزها حسابی دورم شلوغ است دیگر تنها نیستم
وقتی یادت هست
خاطراتت هست
غمت هست
غصه ات هست
فقط نمیدانم چرا گریه میکنم . . .

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کآش فقط بودی ، وقتی بغـــض میکردم
بغلـم میکردی و میگفتی ، ببینــــم چِشــآتو
منـــو نیگــآ کُن
اگه گریــه کنی قهر میکنـم میرم

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بی تو هر شب از خواب هایم صدای گریه می آید !

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

یادت هست مادر؟ اسم قاشق را گذاشتی :هواپیما. قطار. کشتی تا یک لقمه بیشتر بخورم
ومن عادت کردم هرچیزی را بدون آنکه دوست داشته باشم قورت بدهم . . .
حتی بغض های نترکیده ام را . . .

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سخت است میان هق هق شبانه ات
ایرانسل بهت پیام بده !

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بی تو برای خود مردی شده ام
مردی ک برای خودش گریه میکند . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم قهرمان جام حذفی میشود؟؟؟؟؟؟
    کدام تیم قهرمان جام حذفی میشود؟؟؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 113
  • بازدید کلی : 2,460